Werken bij

2 openstaande vacatures

Intern begeleider/ bouwcoördinator

Solliciteren kan tot D.V. 6 april 2024

Heb je oog voor zorgleerlingen? Vind je het uitdagend om je collega’s te coachen? Wil je ook meedenken in het managementteam? Dan is dit een mooie parttimebaan voor jou.

Invalleerkracht

Vind jij het leuk om diverse lessen over te nemen van docenten die afwezig zijn, en weet jij met jouw enthousiasme en gedrevenheid je kennis & vaardigheden over te dragen aan de leerlingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Grondslag & Identiteit

De school heeft als grondslag voor haar on­derwijs Gods Woord en de daarop gegronde Drie Formulieren van Enig­heid, zoals die zijn vastgesteld op de Nationale Synode van Dordrecht in de jaren 1618/1619.

De identiteit van de school komt onder meer tot uiting in het godsdienstonderwijs, de gezagsverhouding, eigen leermethoden, gedragsregels en kleding. Het wordt vereist dat de ouders instemmen met de hierboven geformuleerde grondslag.

Om deze identiteit te garanderen vragen wij ook van ons personeel achter deze grondslag en identiteit te staan en daarom uw cv te voorzien van een kerkelijke referentie.

Wil je meer weten over de vacatures of de school?

Bekijk deze website voor meer informatie over onze school, of neem vrijblijvend contact op met de directeur van de school, dhr. P. Moens, telefoon 0113-211984 (school) of 06-53669614.

Wil je direct solliciteren?

Solliciteren kan via het sollicitatieformulier op deze pagina, of stuur een mail naar directie@drcsteenblokschool.nl.

Direct solliciteren